Monday, July 22, 2013

pertemuan pertama dengan mereka untuk meraikan Irsyad pada 13 Julai 2013


Di sisiku: Aliah, Raziaze dan Azirah


Di sisiku: Salman, Zulhadi, Andrian dan Faisal

Kami bertemu untuk membuat kejutan hari istimewa Irsyad yang mencecah 17 tahun pada 13 Julai 2013.

Ternyata Irsyad terkejut hingga menggeletar tangannya.


Sewaktu beliau kecil, aku terlalu sayang kepadanya hingga aku memaklumkan di dalam kelas bahawa Irsyad 'anak saya'.

Apakan tidak, Irsyad terlalu comel sewaktu zaman kanak-kanaknya.

Keletahnya yang comel sewaktu dia seorang kanak-kanak benar-benar membuat aku rindu.

Aku menjadi guru bahasa Melayunya pada tahun 2005 dan 2006 sewaktu dia dalam darjah 3 dan 4.

Kini, Irsyad seorang remaja.

Bukan lagi kanak-kanak.

Bukan sahaja Irsyad tetapi setiap anak didikku dalam Dimensi Keempat telah menginjak remaja.


Kek istimewa sempena hari istimewa untuk insan istimewa.


Semoga 'anak saya', Irsyad senantiasa dalam petunjuk dan bimbingan Allah yang Maha Baik dan Maha Pengasih.

No comments:

Post a Comment