Sunday, May 1, 2011

Mereka cipta iklan


Iklan 23 Februari 2011 yang memaparkan lima buah novel popular: Aku Terima Nikahnya, Bercinta Sampai Ke Syurga, Murabbi Cinta (ketiga-tiganya ditulis oleh Ustaz Hasrizal Abdul Jamil), Denyut Kasih Medik (ditulis oleh Dr Farhan Hadi) dan Sinergi (ditulis oleh Hilal Asyraf). Sinergi meskipun mempunyai kisah cinta di antara lelaki dan perempuan, namun novel ini lebih memfokuskan tentang persahabatan dua orang teruna dan perpaduan sebuah masyarakat.

Modul Pemasaran Produk Seni telah menerbitkan minat baharu dalam diriku iaitu mereka cipta iklan. Alhamdulillah, gembira, bangga dan puas hati kerana dapat menyumbangkan tenaga dalam bidang yang diminati meskipun terlalu baharu dan sebenarnya masih berjinak-jinak dengan pengiklanan.

Setelah berakhir modul ini dan Cenderawasih tidak lagi terikat secara rasmi dengan komitmen sebagai sebuah kumpulan niaga, minat ini tidak pula terlerai daripada jiwa. Sekadar berehat daripada bidang ini memandangkan peperiksaan sedang berlangsung. Lagipun, tiada apa yang ingin dipasarkan atau perlu dipromosikan. InsyaAllah, akan kembali dengan iklan-iklan akan datang....


No comments:

Post a Comment