Saturday, December 24, 2011

Alhamdulillah dan InsyaAllah

Alhamdulillah.

Lega rasa hati setelah tugasan terakhir iaitu Bentuk Lakon Tradisi dihantar sudah kepada Prof Rahmah berserta surat tunjuk sebab atas ketidakhadiran ke kuliah dan tutorial pada 24 Oktober 2011.

Selesai urusan berkaitan tugasan pada pagi tadi sekaligus berlabuhlah tirai Semester 5.

Kemudian, aku berjalan kaki dari APM ke Perpustakaan Utama untuk memulangkan buku-buku yang telah digunakan untuk melaksanakan tugasan-tugasan pada semester ini.

Masih ada lagi buku yang belum dipulangkan kerana terlalu berat begku untukku isi dengan kesemua buku yang dipinjam.

Bahkan, aku tertarik untuk meminjam dua buah buku yang aku temui di Aras 2 iaitu buku motivasi yang ditulis oleh Anthony Robbins dan buku sejarah yang diterjemahkan oleh Safiah Abd. Razak.

Buku motivasi itu berjudul Awaken The Giant Within dan buku sejarah itu bertajuk Hajar Al-Misriyah Ibu Bangsa Arab.

Alhamdulillah.

Sebentar lagi, aku akan ke Mid Valley bersama dengan Khairiyyah dan Unaizah.

Malam menginjak pagi nanti, aku akan ke Bukit Broga bersama 14 orang adik-adik yang lain.

:)

Semoga perjalanan kami dalam perlindungan dan keredhaan Allah.

InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment