Wednesday, December 28, 2011

Lega rasa hati

Alhamdulillah, lega rasa hati.

Yuran pengajian semester ini yang berjumlah RM 4560 telah kulunaskan di Bank Islam pada jam 4 petang tadi bersama Unaizah.

Meskipun aku telah menghubungi Unaizah lebih awal, dia tidak menjawab panggilanku.

Beberapa minit sebelum aku melangkah keluar dari bilik, dia menelefonku.

Aku memaklumkan kepadanya bahawa aku akan melunaskan yuran pengajiannya.

Rupa-rupanya dia juga belum melunaskan yuran pengajiannya dan membuat keputusan serta-merta untuk bersamaku ke Bank Islam.

Kami ke sana dengan menaiki bas memandangkan kenderaan itu yang tiba dahulu sedangkan aku berhasrat untuk menaiki teksi kerana ingin mengejar masa.

Kami ke KPS terlebih dahulu memandangkan aku perlu mengeluarkan wang lagi daripada ATM.

Alhamdulillah, lega rasa hati.

Selega hatiku apabila segala tugasan telah terlaksana dan diserahkan kepada pensyarah.

:)

No comments:

Post a Comment