Thursday, August 15, 2013

Fashion Story di S3ku


Semenjak menyaksikan Aliya begitu khusyuk bermain permainan di talian tidak kira di Ipad mahupun S3 pada 4 Ogos lalu, aku turut terpanggil untuk mengikut jejak langkah Aliya.

Permainan di talian yang telah aku muat turun di S3ku ialah Fashion Story.

Semenjak aku muat turun permainan di talian ini, tentulah aku semakin prihatin untuk 'mengembangkan bisnesku' walaupun pada hakikatnya, bisnesku ini hanya satu khayalan.


Gambar yang aku muat naik ini bukan daripada butikku tetapi kuambil daripada internet kerana boleh dikatakan, butik ini cantik meskipun tidak banyak pakaian yang dipasarkan.

Aku tertarik dengan warna dinding dan lantai butik ini.

Walau apa pun, aku tertarik dengan permainan di talian yang dikenali sebagai Fashion Story ini.

Sejauh ini, aku sudah mempunyai 8 buah tempat gantung (besi) untuk pakaian, 5 meja empat persegi tepat (putih) untuk kasut, 3 meja empat persegi (hijau) untuk beg, 3 buah bilik persalinan, 1 sofa, 1 jam dinding, 1 pasu bunga selain daripada 2 bentuk dinding iaitu dinding polos berwarna krim dan dinding bercorak 'polkadot' merah dan putih.

Item yang paling menggembirakan aku ialah sofa 3 warna yang aku dapatkan.

Meskipun aku tidak begitu menyukai lantai Mahoganyku, itu sahaja yang mampu aku dapatkan buat masa ini.

No comments:

Post a Comment