Sunday, December 8, 2013

Bicarawara yang bagus: Primadona

Primadona pertama kali kutonton secara kebetulan pada cuti yang lalu iaitu pada bulan Jun.

Pada ketika itu, aku sedang bercuti di Kuala Lumpur dengan menumpang kamar Zaynab Suhaylah dan Nur Fathimah Az-zahra'a.

Namun, hanya beberapa episod sahaja yang aku ikuti.

Kini pada bulan Disember iaitu musim cuti, sekali lagi secara kebetulan aku menonton Primadona.

Aku telah menonton hampir kesemua daripada episod Primadona.

Tahniah kepada penerbit yang menghasilkan Primadona iaitu sebuah bicarawara yang sangat bermanfaat kerana mengandungi dua perkara asas iaitu pengetahuan dan hiburan.

Pengetahuan dalam bentuk maklumat, fakta, statistik yang diperkuatkan dengan pengetahuan yang dikongsi oleh pakar dalam bidang yang bersesuaian dengan topik perbincangan ternyata terlalu bermanfaat.

Hiburan dalam bentuk penyampaian pengetahuan dan perkongsian pandangan empat orang selebriti selaku pengacara dan artis jemputan selaku tetamu undangan ternyata amat menghiburkan hati apatah lagi Raja Azura dan Rozita Che Wan amat menghidupkan suasana di set penggambaraan.

Keempat-empat pengacara iaitu Raja Azura, Rozita Che Wan, Ziela Jalil dan Erra Fazira langsung tidak mengecewakan dalam pengacaraan mereka yang baik sekali untuk bicarawara yang bagus sekali!

Pengetahuan.

Hiburan.

Itulah yang aku peroleh melalui Primadona.

No comments:

Post a Comment