Friday, July 15, 2011

Daripada lelaki untuk lelaki...

Alangkah sukarnya untuk mendapatkan khidmat urut atau spa untuk lelaki yang dikendalikan oleh tukang urut atau pakar terapi lelaki. Sukar untuk mendapatkan khidmat sebegini di Malaysia, apatah lagi di Singapura. Alhamdulillah, SPA SENJAKALA merupakan sebuah pusat rawatan spa yang menepati keperluan bersyarat itu. Daripada lelaki untuk lelaki. Bahkan, khidmat rawatan muka juga disediakan.  


'Senjakala is Malaysia's only award-winning spa for men with highly trained all male masseurs.' Begitulah yang dinyatakan dalam lelaman SPA SENJAKALA. Sekurang-kurangnya, ada juga khidmat urut atau spa untuk kaum lelaki yang dikendalikan oleh kaum lelaki. Khidmat rawatan tubuh merupakan suatu keperluan. Namun, cara pengendalian khidmat rawatan ini perlu bersyarat iaitu dilaksanakan oleh kaum lelaki juga. (Moga-moga kaum lelaki yang mengendalikan khidmat rawatan ini tergolong dalam golongan mereka yang 'meniti jalan yang lurus'. Ehem ehem.)


Sila klik pada pautan di bawah untuk meninjau-ninjau khidmat yang disediakan. 'SENJAKALA Urban Spa For Men'. Tagline yang ringkas tetapi menarik.


Alamat lelaman SPA SENJAKALA: http://www.senjakala.com/  


Bangunan SPA SENJAKALA terletak di No. 20 Jalan Pudu Lama, Bukit Mahkamah, 50200 Kuala Lumpur. :)

No comments:

Post a Comment