Monday, November 19, 2012

Filem yang sedang ditontoni: Aku, Dia dan Tong Sampah

Aku sedang menonton filem yang boleh dikatakan amat menarik di Youtube iaitu filem Aku, Dia dan Tong Sampah.

Apabila aku membaca sinopsis tentang filem ini, filem ini dideskripsikan sebagai genre romantik komedi.

Bagi penggemar filem bergenrekan romantik komedi, sudah tentu aku tertarik untuk menontonnya.

Bahkan pelakon lelaki yang aku minati dek bakatnya yang terserlah melalui drama bersiri Juvana dan filem Jujur Aku Dayus memegang watak utama dalam filem Aku, Dia dan Tong Sampah ini.

Beliau yang dimaksudkan ialah Beto Kusyairy.

Setelah aku mainkan filem ini, aku terus terpana kerana tidak menjangkakan bahawa pelakon wanita yang juga memegang watak utama dalam filem ini ialah Siti Saleha yang ternyata amat aku minati kerana kejelitaannya yang mempesonakan.

Dia bukan sekadar jelita tetapi mampu berlakon dengan baik.

Pandanganku terhadap kejelitaan dan bakatnya berdasarkan drama bersiri Nora Elena dan Ustaz Amirul yang pernah aku tontoni semasa zaman pengajianku.

Dua pelakon utama yang aku minati berlakon dalam filem ini.



9 minit pertama menonton filem ini berjaya menarik perhatianku untuk terus menonton.

Namun, takdir telah menentukan bahawa video ini sedang mengalami masalah teknikal yang tidak dapat aku atasi.

Masih sedang mencuba dan berusaha untuk terus menonton filem ini.

Video terhenti ketika babak Sharnaz (Siti Saleha) berjaya mendapatkan semula surat cinta lamanya dari tong sampah manakala Amir (Beto Khusyairy) pula dengan senang hati membuang surat cinta lamanya ke dalam plastik sampah.

Video terhenti pada minit 9:02.

Aaarrrrggghhhh.

No comments:

Post a Comment