Thursday, November 29, 2012

Lagu tema drama Rahsia Hati: Datanglah



Datanglah - Faizal

Apa benar kata-kata
Datang dari mereka
Tak bisa kulihat
Cuma ku merasa

Jika benar kau bersedih
Aku turut merasa pedih

Sesalan pun tiba
Ku hanya berdoa

Datang mimpi menyentuh jiwa
Bisik padaku cara menyinta
Begitu lama masa yang tersia
Kini jelas ku yang merana

Datanglah… datanglah
Itu tinta pena dariku
Datanglah ohhh… pintaku
Hati nuraniku
Pohon kemaafan darimu

Datang mimpi menyentuh jiwa
Bisik padaku cara menyinta
Begitu lama masa yang tersia
Kini jelas ku yang sengsara

Lagu ini merupakan lagu tema bagi drama Rahsia Hati.

Dalam stanza kedua lagu ini, aku amat menyukai baris pertama dan kedua iaitu 'Jika benar kau bersedih, Aku turut merasa pedih'.

Walaupun lagu ini tidak begitu aku minati dan penyanyi lagu ini langsung tidak aku kenali, namun apabila diperdengarkan akan lagu ini berulang-ulang kali, sedikit sebanyak terpengaruh juga.

No comments:

Post a Comment