Friday, November 23, 2012

Rahsia Hati lakonan Arash Mohd dan Watie Sadali

Aku sedang mengikuti drama bersiri Rahsia Hati yang dibintangi Aaron Aziz dan jelitawan Rita Rudaini menerusi klip video yang dimuat naik di Youtube.

Walaupun pelakon utama drama bersiri ini adalah Aaron Aziz yang memegang watak Shameer, aku lebih meminati watak Ammar yang dimainkan oleh Arash Mohd.

Watak Ammar yang dipaparkan menerusi Episod 1 memperlihatkan watak seorang sahabat yang mengambil berat.

Mengambil berat terhadap watak Kamelia iaitu rakan sekerjanya yang mengalami masalah di tempat kerja kerana tidak dapat menepati sasaran keuntungan syarikat.

Pelakon utama bagi drama bersiri ini di samping Aaron Aziz adalah Rita Rudaini yang memegang watak Kamelia.

Watak Sarah iaitu setiausaha syarikat Ammar yang dipegang oleh Nurul Wahab manakala watak Nadia iaitu adik tiri Ammar yang dimainkan oleh Watie ternyata mampu menambat hatiku.

Watak Sarah yang menyimpan perasaan terhadap Ammar boleh dikatakan menyejukkan mata.

Lemah lembut dan kurang keyakinan diri.

Watak Nadia yang manja, keanak-anakan dan rosak akhlak adalah watak tipikal yang terlalu selalu dipegang oleh Watie.

Watak sebegitu sudah terlalu selalu dimainkan oleh Watie.

Walau bagaimana pun, beliau sentiasa berjaya menghidupkan watak sebegitu.

Sejauh ini, aku tidak pernah bosan dengan lakonan Watie Sadali yang menghiburkan.

Drama bersiri Rahsia Hati mempunyai elemen komedi sejak dari Episod 1 lagi.

Kini aku sedang menonton Episod 2 sambil menaip pos di blogku.

Pagi semalam ketika mata enggan tertutup lena, aku telah menonton drama bersiri ini bermula daripada Episod 31, diikuti dengan Episod 30.

Aku menyambung penontonanku dengan Episod 29.

Penontonan songsang.

Akhirnya, aku memulakan penontonan daripada Episod 1.

Rahsia Hati.

:)




No comments:

Post a Comment