Saturday, January 5, 2013

Lenovoku, HP dan Acerku

Ketika aku teruja untuk mencurahkan isi hati dan fikiran di blogku semalam, aku dikejutkan dengan situasi Lenovoku.

Lenovoku tidak dapat dihidupkan.

Hmmm... mengapakah begitu?

Namun aku masih tetap teruja untuk berkongsi di blogku ini tentang pengalaman tiga hari mengajar secara berpasangan dengan dua orang guru berpengalaman dalam jabatanku iaitu Cikgu Nor dan Cikgu Huda.

Kini, aku sedang berHP di tempat dudukku di bilik guru.

HP ini hak milik sekolah dan aku kurang seronok mencurahkan isi hati dan fikiran di blogku melalui HP apatah lagi di sekolah meskipun waktu mengajar sudah selesai.

Acerku pula bermasalah kerana pengecas Acerku itu tidak dapat berfungsi dengan stabil.

Adakala, Acerku dapat dihidupkan.

Adakala pula, Acerku tidak dapat dihidupkan.

Hmmm...




No comments:

Post a Comment