Friday, October 3, 2014

Kembali Terjalin

Lagu ini kumainkan berkali-kali kerana aku benar-benar rindu dan berhasrat menjalinkan hubungan persahabatan yang terpisah lebih daripada 17 tahun.

Kembali Terjalin - Slam

Seperti mimpi perkenalan itu cuma seketika
Namun di dalam hati dirimu kuterkenang jua
Engkaulah permata di dalam genggaman tidak kusedari
Kaca yang bersadur keemasan terus kucari

Tertutup pintu hati minda tak berfungsi di ketika itu
Tak tahu menilai mana yang tulen mana yang palsu
Di akhir-akhir ini ketika aku di dalam kesepian
Terasa kejahilan itu bagiku satu kerugian

Andainya di situ ada ruang
Bolehkah kiranya kumenumpang
Andai ada sisa kemaafan
Maafkan diri ini yang dulu melukakan

Berilah aku kesempatan
Kubuktikan erti keikhlasan
Andainya terpaksa aku rela menepis ego aku untuk kita
Kupohon ketulusan hati menjalin kembali perhubungan suci

Berilah aku kesempatan
Kubuktikan erti keikhlasan
Menepis ego aku untuk kita
Demi suatu masa

No comments:

Post a Comment